2010-05-18
 20:03:17

Mvc-besök

Imorse vaknade jag redan vid 6-tiden och kunde inte somna om.
Jag hade skitont i huvudet så det var väl därför kanske...
Jag satte mej iaf o löste korsord tills Daniels klocka ringde vid 7 :)

Sen körde vi flickorna till dagis och vid halv tio åkte jag in till stan och MVC.
Det var skitmycket folk i väntrummet, så man blev ju o undra vad det var frågan om :S

© Soffiloffis



Bebisens hjärtljud låg iaf på 142 den här gången :)
Men mitt sockervärde var lite för högt så nästa onsdag ska jag få gå på glukosbelastning igen :/
Sen ska jag få börja äta två järntabletter om dagen istället för en... Barnmorskan trodde det kunde vara därför jag har huvudvärk ibland, för att mitt järnvärde är lite dåligt.

Imorron är det onsdag då...
Och utvecklingssamtalet vi skulle ha med dagis då blev framflyttat till på fredag istället.

Nu ska jag nog försöka göra några arbeten i Historia så jag kan lämna in dom, för kursen är ju snart slut så det känns som det börjar bli lite panik med det nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: