2010-11-16
 09:06:15

Stressig morgon...

Vaknade inatt med riktigt ont i magen, och en stund senare var jag tvungen o kräkas... :(
Det är väl det gamla vanliga, jag drack sprite-dricka igår, så jag är väl allergisk mot kolsyra eller nåt... så härdanefter får jag väl bara dricka MER istället när jag ska lyxa till det :P
Har fortfarande liite ont i magen, men just nu går det att leva med iaf... får hoppas det inte blir värre under dagen.

Sen försov vi oss imorse, och när vi väl kom ut till bilen så hade låsen frusit så jag kom inte in... GAAAAAAAAAAH!!!
Så då ringde jag Ketty så hon kom o körde tjejerna till dagis istället! Hon skulle hämta dom sen också... Jättesnällt :)

Jag och Pontus skulle egentligen till BVC idag, men jag bokade om tiden till på tosdag kl 8.30 istället...

Kyligt...


milla
PUBLICERAT: 2010-11-16, 10:38:37 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

mä till stan? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: