2010-11-09
 20:59:04

Promenixdag...

© Soffiloffis

© Soffiloffis



Imorse klev jag upp vid 6-tiden, och sen gick jag bort till dagis med flickorna...
Vägen dit var längre och drygare än jag minns, kanske på grund av den jobbiga kylan?!

Sen kom mamma hit vid 11, så då hade hon hämtat flickorna på dagis :)
Och efter det hjälpte hon mej att starta bilen med startkablar och sen åkte vi hem till henne och laddade batteriet och så tog vi en liten promenad i snöovädret medan vi väntade på att det skulle ladda klart.
På vägen träffade vi en jättetrevlig tjej som också har tvillingar, så vi tog sällskap fram på stan :) Kul o byta lite erfarenheter även om hennes bebisar var ganska små fortfarande, 6 månader var dom och jättesöta :)
Vi bestämde att vi ev. ska gå bort till Villgot någon dag, det blir skoj!

När vi kom fram på stan så gick vi runt i affärerna lite grann och sen fikade vi på gallerian innan vi gick hemåt igen. Där bjöd mamma på mat och sen åkte jag och barnen hem till oss. Och nu sover dom allihop :)


Imorron skulle Ylva köra flickorna till dagis... jättesnällt :)

Men nu måste jag fixa lite kaffe känner jag, har haft huvudvärk hela dagen så...
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: