2010-09-01
 09:50:11

Konstiga drömmar...

Nu är flickorna ivägkörda till dagis och ska väl hämtas om ca 1½ timme :)
Tror jag ska försöka vila lite om en liten stund, för jag har inte sovit så bra dom senaste nätterna, har bara drömt en massa konstiga drömmar. Inatt drömde jag om typ tio bilar som råkade åka ner för ett stup och rakt ner i en sjö där dom sjönk till botten. Jag satt i en av dessa bilar och blev tvungen o föda ut bebisen där nere i djupet :/ Ingenting jag skulle vilja uppleva precis...



Imorron är bebisen beräknad att komma iaf! Och jag hoppas den gör det också!! :P
Jag har iaf fortfarande värkar som kommer lite då och då, men det känns inte som dom gör nog ont för att det skulle kunna vara "på riktigt" än. 
Eftersom vattnet gick vid förra graviditeten när jag reste mej upp från stolen så "förväntar" jag mej nästan att det ska starta på samma sätt den här gången. Det skulle ju vara skönt om det gjorde det, för då vet man iaf säkert att det är dags! :)

Nepp nu ska jag lägga mej på sängen o lösa lite korsord innan vi ska hämta tjejerna
Hörs sen
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2010-09-01, 18:16:40 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

ja få se om det händer nå grejer för dej inatt så det bär av te falun :D

fasen jag har för mej det va beräknat senare närmare Marie-Louise födelsedag :)

Jaja, hoppas allt går kalasbra när det väl sätter fart :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: