2010-09-14
 21:48:54

Mycket idag igen...

Jag satt o försökte ringa MVC på deras telefontid mellan 8-9.30 för o avboka en läkartid, men det var ju helt omöjligt att komma fram, det tutade bara upptaget precis hela tiden så jag fick inte prata med nån!! Men som tur var så såg jag sen att tiden jag hade till läkaren är först den 14:e nästa månad, så jag hade inte behövt ringa alls haha

Sen idag vid 13-tiden kom Ketty o hämtade Isabelle, och när hon hade åkt försökte vi väcka Pontus så han skulle få äta lite innan vi åkte, men det tog säkert en kvart innan han behagade vakna :P Lik mor och far sin mån tro? Sen vid 13.30 åkte vi till Falun :)

Väl i Falun gick det hur bra som helst, Julia sa knappt ett pip när dom stack henne i fingret. Hon satt mest och tittade på en bild med Pippi Långstrump och pratade om den :)

Men vi lämnade in ett urinprov från båda tjejerna och båda hade fortfarande blod och äggvita i urinen så dom skulle skicka iväg proverna nånstans och ta mer tester på det... Sen tog dom nya njurprover på Julia när dom ändå stack henne. Jag undrar vad det är dom har egentligen?! :/

När vi kom tebax till byn så åkte vi hem till Ketty och fikade lite grann :)
Men nu är vi hemma och tjejerna somnade nyss...

Imorron ska Isabelle o Julia följa med mormor till Hedtjärn o fiska, det blir nog roligt för dom! Det kommer bli jekligt tomt här hemma bara!!


Pontus :)

 

Isabelle :)

 

Julia :)


milla
PUBLICERAT: 2010-09-14, 22:45:14

fina dom är era kids :)


Sofie
PUBLICERAT: 2010-09-15, 21:58:10 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Tack så mycket :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: