2011-12-22
 18:18:23

Dan' före dan' före dopparedan'...



Vid 14 (tror jag det var) kom Ketty o hämtade Daniel och så åkte dom till Falun för att kolla på bilen han ringde på i början av veckan. Och för en stund sen ringde han upp mej, då höll dom på o letade efter en domkraft för det var tydligen sommardäck som satt på... så då blev det te o byta däck innan dom kunde dra hemåt, han blev nyss klar med det så snart skulle dom åka därifrån. Få se när han dyker upp sen då :)

Jag har hjälpt barnen att städa sitt rum nu medan han var borta... så nu ser det helt okej ut igen tror jag... jag hörde nyss ett brak av att dom hällde ur en hel låda med leksaker där inne ;)

När flickorna lekte tidigare idag o Pontus låg o vilade så kollade jag på Twilight - Eclipse, och igårkväll såg jag Twilight - New Moon... båda filmerna var jättebra :) Fattar inte att jag inte har kollat på dom tidigare! Jag älskar ju kärleksfilmer så... Få se om jag kanske kollar på Breaking Dawn sen?

Love is...

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: