2011-07-30
 13:25:00

Snart slut på föräldraledigheten...

 

Igår skulle vi ju ha åkt o fiskat, men nu har tydligen bilen börjat krångla... igen!
Så det blev inget av med det då heller då :(
Det verkar som att det har nåt med nån vattenslang o göra den här gången, för bilen börjar koka hela tiden... och temperaturmätaren verkar också vara trasig för den visar ingenting även fast bilen kokar för fullt. Jag tror jag blir galen på bilar!!! :(

Annars så känner jag mej jättekonstig i hela kroppen, och Daniel sa att han kände samma sak :/
Undrar vad det är nu då?!
Jag vet iaf att jag har druckit ganska lite vatten dom senaste dagarna så jag ska prova med o göra det, fåse om det hjälper :)

Imorron är det exakt en månad kvar av min föräldraledighet, sen är det bara o ge sej ut i arbets-sökar-djungeln igen då :/ Jag är ganska säker på att arbetsförmedlarna kommer att försöka få mej att börja plugga igen... det är ju det första dom brukar föreslå när jag träffar dom! Visst är det bra med utbildning, men det kan ju vara bra o veta vad man vill jobba med innan man hoppar på nåt?!

Aja nu ska vi väl käka nåt
Kramisar


Det här verkar vara Arbetsförmedlingen i ett nötskal:



Google




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: