2011-05-10
 19:59:51

Saknar honom!!



Usch vad jag saknar Pontus! Jag saknar honom så det gör ont :(
Som tur är får jag ju träffa honom igen på fredag (om vi är klara i Huddinge då vill säga, hoppas det!), längtar så in i bomben!!

Idag har jag varit hemma hos Marie-Louise hela eftermiddan, Milla och Alice var också där. Så vi pratade massor och hon bjöd på både mat och fika. Jättegott var det!
Det kom upp en hel del gamla partyminnen så det blev nog ganska mycket fnitter... :P
Jag kanske skulle ta o framkalla alla fotorullarna jag har i kylen? Det gömmer sej nog ganska mycket gamla festbilder på dom :)  Vid 16.30 drog vi hemåt för då gick både min o millas parkeringsbiljett ut, och när jag kom ut i bilen hade jag glömt mobilen där så Daniel hade ringt några ggr :/

Nu är jag hemma iaf och har packat klart väskan med kläder.
Usch jag känner mig inte ett dugg sugen på o åka till Huddinge... Det ska bli såå skönt när det här är klart! Det skulle kännas så mycket bättre om vi fick vara på samma ställe alla fyra, men nu ska en av oss föräldrar o Julia bo på Ronald McDonald och den andra föräldern o Isabelle ska bo på sjukhuset...  Men men det är väl som det är.

Nä nu ska jag spela nåt
Hörs sen
Kramar


© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: