2011-05-06
 23:18:11

Min lilla snutt :(



Pontus har haft feber hela dagen som har gått upp och ner... Nyss när jag tog tempen på honom hade han 38,3... Hoppas han blir bättre tills imorron! Tycker så synd om honom när han är så här hängig... :(
Jag har försökt känna uppe i tandköttet på honom men jag tycker inte det verkar vara några tänder på G än iaf. Fast man vet ju aldrig, helt plötsligt sitter det väl ett par små bissingar där :)

Natten till onsdag nästa vecka ska vi åka till Huddinge med flickorna... Isabelle ska göra biopsi och så ska dom ta prover på Julia också. Får hoppas det kommer gå bra! Sen kommer vi inte hem förrän den 14:e!
Pontus ska vara med farmor Ketty medan vi åker dit, jag tror det blir mycket roligare för honom även om det känns lite jobbigt att vara borta ifrån honom så länge :)
Så på söndag morgon åker dom (Ketty, Ylva, Pontus mfl.) ner till Thomas och gratulerar kusin Noah som fyller ett år... och så får dom ju träffa nyfödda kusinen Novelia som föddes i onsdags (den 4 maj) också :)

Sen kommer han vara med dom när dom ska gå vårruset :P
Lite småcoolt att gå vårruset redan som 8 månaders ;)


Men nu ska jag gå o lägga mej
Hörs sen
Kramar


Min favoritblomma!


© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: