2011-11-24
 00:45:49

Omaka par...

© Soffiloffis



Jag har nyss kollat på sista avsnittet av Bron, och det slutade inte alls så som jag hade trott... jag trodde att alla skulle klara sej och skurken åka in i finkiluran o så skulle allihop leva lyckliga i alla sina dagar... Men så blev det inte riktigt. Men men, en riktigt bra serie var det iaf, så jag är glad att jag började följa den :)

Annars så har jag försökt para ihop alla våra strumpor nu på kvällen... kul, eller kanske inte :P
Speciellt inte när vi har ca 100 omaka par :) Men nu är det gjort iaf.
Medan jag gjorde det så kollade vi på fotboll, och jag stör mej mer o mer på barcelona som får allt serverat på silverfat typ, det känns som dom mutar domarna eller nåt! :(  Och ingen vågar sätta sig emot dom heller, för då... Jaa, vad händer då egentligen? Bits dom? Äter dom upp folk? :S Störande!

Aja, dags o sova nu
Kramisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: