2011-09-23
 21:24:01

Freeedag :)



Nu sover flickorna, och Pontus somnade alldeles precis nu, han också :)

Jag fick upp den där saken jag skulle hämta från källaren förresten, Daniel kom upp med den när han hade städat ur bakluckan på bilen :P Jättesnällt!! Det var en klädställning med fyra lådor jag skulle hämta...
Så medan han åkte o skruvade bil så fixade jag med våra kläder inne i garderoben. Det känns som det blev lite mer ordning nu iaf. Pontus vilade ju ändå så och flickorna spelade wii... så varför inte sysselsätta sej själv också :)

Justja, nu har vi skaffat en ny bil, vi fick köpa Per-Ragnars gamla :)
En Opel Sintra är det! Vi ska byta motor på den bara, sen är den körklar :P
Lääängtar!



En ny lampa till vardagsrumsfönstret :) Jag tyckte det blev ganska bra!
Vit fot med ljusrosa lampskärm... (Finns att köpa på Rusta)

© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: