2011-09-27
 21:27:14

Hemma...



Tjejerna fick vara hemma från dagis idag.
Dom ligger o hostar hela nätterna och imorse var dom alldeles snoriga o hängiga. Det blev väl lite bättre under dagen iaf så förhoppningsvis blir dom väl friska snart...

Jag tänkte jag skulle söka lite jobb nu, det har blitt lite dåligt med sånt på sistone eftersom jag inte riktigt har kommit på hur jag ska skriva i mitt cv och personliga brev. Jag tycker sånt där är jättesvårt! Men som sagt, dags o ta tag i det nu...

Nyss kom Isabelle och ställde sej här bredvid mej och mumlade nånting konstigt, jag tror hon gick i sömnen hihi :P Jag hjälpte henne iaf att gå tillbaks till sängen och hon somnade direkt (om hon inte redan sov då vill säga) :)

Isabelle :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: