2012-08-30
 14:10:00

Knusselbo :)

 
 
Jag och Ing-Marie gick bort till Knusselbo och fotade husen där på förmiddan, sen runt halva Västra innan vi gick tebax till kursen igen :)  Så det blev en rejäl promenad idag :P Jag har jätteont i fötterna, det kändes typ som att jag gick på sandpapper tillslut... undrar om sulorna har pajat eller om jag bara var helt slut? :)
 
Nu har Ing-Marie stuckit iväg för hon fick ett samtal om en jobbintervju :) Så det är bara o hålla tummarna att hon får jobbet nurå :) Så nu är jag helt själv igen, trök... för Monica och Ann har ju också stuckit, men dom var borta redan när vi kom tebax från promenaden.
 
Åh vad jag önskar att jag också kunde få komma bort från den här jäkla arbetslösheten!!
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: