2012-03-06
 22:46:17

Top Model Sverige :)

Källa



Jag har nyss kollat på Top Model Sverige och tycker att helt rätt person åkte ut. Egentligen tycker jag att hon borde ha åkt ut redan förra veckan men då var det ju en som ville lämna istället...
Jag har hela tiden hållit på Nina tidigare, men jag vet inte längre :P Jag har börjat gilla Klara mer och mer, och hon verkar vara mer av en Top Model-typ! Sen har hon helt klart snyggast stil och ser bäst ut av dom allihop så...

Annars hoppas jag att Alice eller Sibel åker ut nästa gång, båda två verkar ju vara lika bitchiga som Sophie som fick åka hem för några veckor sen. Och ingen av dom ser ju särskilt bra ut heller så :P

Om du brukar titta, vem håller du på och varför? :)


milla
PUBLICERAT: 2012-03-07, 10:27:25 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

följer det inte så kan inte uttala mej ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: