2012-03-26
 13:00:27

Trött liten kille :)

© Soffiloffis



Idag har barnen varit på dagis...
Och Daniel har jobbat, det blir sista veckan på Ferex nu.
Men han hade träffat Norre från HN där i förra veckan så han skulle höra av sej till honom när han slutade så kanske det kunde bli mer jobb där istället, hoppas på det :)

Pontus var med mej ute i köket när jag höll på med maten efter att dom hade slutat på dagis, så han satt och plockade med lite leksaker i sin matstol. Sen helt plötsligt när jag tittade till honom hade han somnat sittandes där i stolen. Så då bar jag in honom i sin säng istället. Jag trodde ju inte att han var så trött :)

Jag har huvudvärk som sjutton, försöker bota det med kaffe fåse om det hjälper!
Daniel ligger o vilar en stund nu, ska väcka honom om ett tag.
Men först ska jag lägga barnen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: