2012-09-25
 08:50:00

Trött...

© Soffiloffis
 
Igår när jag hade hämtat barnen på dagis åkte vi in till stan o köpte en ny laddare till min mobil. Rocky bet ju av min laddare för några veckor sen och Daniel har ju med sej sin till Mönsterås... Och jag vill ju kunna använda min mobil även fast han är borta :P
Sen på kvällen när barnen hade somnat så spelade jag lite Mists of Pandaria :)
 
Imorse råkade jag försova mej =/ Jag hörde inte ens när klockan ringde!
Så barnen fick äta frukost hemma innan dagis idag, i vanliga fall brukar dom ju få frukost där...
Fattar inte hur jag kan vara så himla trött hela tiden.... jag skulle nog kunna sova dygnet runt om det gick :)
 
Nu är jag iaf på kursen igen... kom nyss hit :) Har fixat lite kaffe bara...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: