2013-08-22
 07:58:45

Torsdag!

© Soffiloffis
 
 
Nu är alla barn lämnade och jag har tankat bilen så jag tar mej in till stan i eftermiddag :)
Jag åkte typ på ångorna så jag var nästan rädd att jag skulle få gå från Björkås...
 
Men innan jag ska in till stan så ska jag och dom andra på text o bildgruppen åka upp till Västra o fota maskinhuset igen :)

En av bilderna jag tog på Maritha och en jättestor spade blev alldeles suddig så den vill jag ta om... Jag blir så irriterad på kameran ibland. Det ser alldeles skarpt ut i sökaren och på skärmen sen när bilden är tagen, men när man lägger in bilderna i datorn ser man att det är jättemånga av dom där "skarpa" bilderna som faktiskt inte alls är skarpa utan råsuddiga! Snacka om att man blir besviken!
 
Aja, nu är det strax dax att gå till jobbet igen
Skriver mer senare
Kramar


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-08-30, 08:43:07 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

fin bild:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: