2013-06-27
 11:53:00

Fy fan vad dyrt! Och surt!

 
 
Fyfan vad arg jag blir... Jag skulle ringa Försäkringskassan och kolla om jag verkligen har ledighetsdagar o ta ut, eftersom dagarna tydligen inte förnyas vid kalenderårets början utan på nåt annat konstigt sätt :S
 
Jag hamnade iaf på plats 103 i kön! Och när jag äntligen kom fram så jag fick prata med någon så bröts samtalet! Pengarna på kortet hade tydligen tagit slut :(
Jag kollade saldo innan jag rinde för o vara säker på att det skulle räcka... Och jag hade mer än 30 kronor kvar när jag började ringa så en 8 minuter lång väntetid var förbannat jäkla dyr :((
 
Och jag antar att det kommer vara lika lång kö om jag ringer igen!
Jävla skit!
Nu blir det en vända bort till kursen idag ändå då... så jag får låna telefon!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: