2013-06-29
 17:53:16

Klantigt...

 
 
Idag på förmiddan åkte vi in till stan och käkade på subway, sen hem till Grängesberg igen och åkte en liten vända... då skulle jag ta fram nånting ur väskan, men den var inte där!! Panik deluxe!
 
Så jag försökte hitta numret till subway i mobilen men då blev mobilskärmen alldeles mörk så jag såg knappt vad jag höll på med (det var nästan slut på batteri)... Tillslut kunde jag ringa från Daniels telefon iaf och väskan var kvar där som tur var... Usch vad klantig jag kände mej!
 
När vi ändå var i stan lät vi barnen åka några karuseller, sen åkte vi hem och har varit hemma ett tag nu... Men nu sitter dom iaf och tittar på film.
Jag känner mej fortfarande helt slut, jag tror nästan jag har feber också =/
 
Aja, jag har ju iaf sökt ett jobb nu på eftermiddan, så lite nytta har jag ju gjort idag iaf :P
Nu blir det nog lite slösurf för mej innan det är dags o lägga barnen...
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: