2013-06-20
 07:56:00

Torsdag morgon...

 
© Soffiloffis
 
Åh jag tror jag blir tokig! Ännu en sån där dag igen...
Barnen är lämnade på dagis igen efter mycket bråk o skrik, slänga sej på marken o skrika tycker dom är
skitkul tror jag =/  Hoppas dom är på bättre humör när dom ska hem sen iaf...
 
Idag kommer Daniel hem från Västerås :)
Men först ska jag till kursen... Dom bjuder på smörgåstårta idag! Gud vad gött de ska bli! :)
 
Sen börjar folk gå på semester... Jag tar ut min från o med 1 juli fram till den 28 juli... Tråkigt nog kommer Daniel ligga borta på jobb större delen av min semester så det blir nog inte att vi åker iväg på nånting i år.
Men det blir nog säkert bra ändå :)
 
Nu ska jag fixa mej o gå bort...
Hörs sen
Kramar
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: