2014-04-10
 10:41:00

Suck!

© Soffiloffis
 
Åh jag blir så trött! Daniels pengar har fortfarande inte kommit så vi är jätteoroliga... Jag fattar inte vad dom håller på med!
Idioter, rent ut sagt! Men det blir väl att dom inte kollar på ärendet förrän den 16 april ändå, och så betalar dom väl ut typ en vecka därpå eller nåt :(  Han har ju varit föräldraledig i typ 2 månader nu, så pengarna borde ha kommit för längesen! Och vi har ju liksom räkningar o betala precis som alla andra :( 
Sen om en annan måste betala tillbaks nånting då är det sååå jävla bråttom, då har man bara några dagar på sig! Helt sjukt detta!
 
Idag har jag iaf jobbsök, så jag ska väl börja med det nu tänkte jag...
Jag har nyss möblerat om på tjejernas rum, och så hängde jag tvätt o laddade en ny maskin... Jag hoppas flickorna kommer gilla sitt "nya" rum, jag blev iaf nöjd med reslutatet.
Sen i eftermiddag går jag nog ut o fotar lite, vädret är ju mycket bättre idag än igår så det är bäst o passa på :)
Vi skulle egentligen ha hälsat på mamma den här veckan men vi får se när det blir, skulle ju behöva tanka bilen isåfall...
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: