2014-01-15
 08:27:39

Onsdag

© Soffiloffis
 
Nu är barnen lämnade på dagis o fritids...
 
Julia o hennes grupp + en annan grupp i förskoleklassen ska till badhuset idag :) Dom ska lära sej simma bland annat... Julia (och Isabelle med förstås) har sett fram emot det ända sen fröknarna pratade om det före jul, så hoppas hon får jättekul nurå :)
Isabelle ska dit imorron med sin grupp.
 
Efter att jag hade lämnat barnen åkte jag till vårdcentralen o lämnade in prover på flickorna.
Men när jag hade lämnat proverna fick jag åka tillbaks till fritids för jag kom på att jag hade glömt mina vantar där, o likadant var det i förrgår... jäkla dåligt minne man har :/
 
idag ska jag söka jobb... Får hoppas jag hittar en massa häromkring :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: