2014-07-22
 08:33:00

Härligt :)

 
 
Härligt väder idag med, så jag går nog ut o fotar sen :)
Pontus ville INTE gå till dagis idag, och om han skulle dit så skulle han gå in själv för det fick flickorna göra. Sen när vi kom dit ville han bara åka hem. Men när han fick hjälpa en av fröknarna att duka fram frukosten så blev det bra iaf :)
 
Flickorna fick med sej baddräkter idag, så kan dom springa genom sprinklern med dom på istället :) Sen tyckte jag att dom pratade om att dom kanske skulle iväg och bada... men vi får se :)
 
Jag sitter på jobbet helt själv nu, undrar om nån kommer dyka upp? Jag vet knappt vilka som har semester och vilka som ska vara här :S
Igår var jag ute o fotade nästan hela dagen så jag såg ingen då heller...
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: