2014-03-27
 14:05:00

Kyrkviken? :)

 
Kyrkviken förra sommaren...
© Soffiloffis
 
 
 
Jag har nyss varit hem en sväng o sett efter Pontus medan Daniel hämtade flickorna...
Vi var ute på balkongen och njöt av det härliga vädret, och Rocky kom också ut och la sig o rullade runt på stengolvet där ute :)
 
Jag har ju lite bilder kvar o skriva ut men skrivaren ger rödstick i alla bilder :(
Det är inget rödstick alls när man tittar på skärmen, så skrivaren måste ha fått tuppjuck eller nåt! Drygt... Som om jag inte är nog stressad som det är ändå!
 
Imorron ska jag till disponentparken på förmiddan/eftermiddan. Sen funderar jag på o åka till Kyrkviken o fota lite också :) Har tänkt göra det i flera dagar nu men det har varit så mycket annat hela tiden så det har inte gått =/
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: