2014-10-15
 08:00:44

Onsdag!

 © Soffiloffis
 
 
Igår på eftermiddan ringde dom från fritids och berättade att Julia hade ont i öronen o ville hem. Så jag åkte dit o hämtade dom. Sen på vägen till bilen blev hon bättre sa hon. 
 
På kvällen var det föräldramöte på dagis, så vid fem åkte jag iväg med barnen till farmor :)
Patricia var där när jag lämnade dom, längesen man träffade henne :)
 
Jag var först på plats på föräldramötet, sen kom det mer o mer folk så jag fick nästan panik efter ett tag o ville bara sticka därifrån. Men när mötet väl började kändes det bättre :)
Först fick vi jobba i grupper och försöka komma fram till vad som är positivt med barn, vad som gör en till en bra förälder, hur man ska lösa vissa situationer osv.
Det var rätt intressant faktiskt :)
Sen gick vi till Duvan, vi som har barn där och fick veta lite vad dom gör på dagarna o så...
 
När vi kom hem sen så somnade Pontus i soffan, han måste ha varit helt slut efter en lång dag med bus :)
 
Nu ska jag strax sticka till jobbet, Julia verkar ju må bättre så hon gick till skolan idag.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: