2015-04-25
 21:54:09

100 % gnäll...

© Soffiloffis
 
Inatt kunde jag inte sova alls, jag låg o vred mej till klockan var runt tre, halv fyra. Sen gick jag upp en stund... Gick o la mej igen efter typ en halvtimme men somnade inte förrän efter klockan fem iallafall...
Sen under förmiddan fick jag småhugg i högra bröstet hela tiden, så sjukt störande! Tillslut gick det över iaf.
 
Nu är jag bara uttråkad. Det finns inget o göra, alls!
Alla filmer jag har börjat kolla på har sugit hårig hängpung så jag har stängt av dom efter typ fem minuter.
Jag tänkte ta lite självporträtt för å ha NÅNTING o göra iaf, men då har jag ingenstans o vara så det sket sej det också...
 
Usch vilken skitdag!
Och vädret har varit alldeles grått o jävligt så man har ju inte kunnat vara ute heller!
 
Fan vilket gnällinlägg det här blev, men jag hoppas det blir en bättre dag imorron...
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: