2015-12-07
 22:21:00

Måndag!

© Soffiloffis
 
Idag har vi varit i Falun med tjejerna.
Allt var super fram tills Isabelle hade varit inne hos doktorn, då fick vi veta att Julia inte skulle få komma in förrän klockan 13! Vid den tiden var klockan strax efter 11 så det kändes som en evighetsväntan.
Daniel var skitförbannad och funderade nästan på o åka hem och säga åt dom o skicka en ny tid till Julia istället. Men som tur var tog dom blodprov ganska snabbt efter det och sen fick vi gå bort till lekterapin fram tills det var dags att gå in till doktorn igen. Då gick tiden lite snabbare :)
 
På vägen hem åkte vi och åt och sen vidare mot Ludvika, in på DollarStore en sväng o letade lussekläder till Pontus. Men allt var för smått så vi drog hemåt med lite andra grejer inhandlade istälet.
När vi kom hem fick flickorna prova sina lucianattlinnen och jag gjorde i ordning deras luciakronor. Jag hittade Pontus pepparkaksdräkt från förra året i garderoben så han fick prova den, och han kunde fortfarande ha den, perfekt!
För imorron ska flickorna lussa i Cassels, och sen på torsdag ska Pontus lussa på dagis :)
 
Nu ligger barnen o sover och Daniel drog till jobbet för en stund sen!
Jag längtar såå tills imorron när jag ska till jobbet igen :) Jag vabbade ju hela förra veckan så det känns som jag har varit borta hur länge som helst nu!
 
Ah, strax läggdags för mej med
 
Kramar
 
 
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-12-12, 23:58:49 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vacker bild. Och skönt att det gick fort och att det ordnade sig med kläder till honom :-)

Svar: Tack så mycket :) Ja det var skönt att det löste sej, var lite orolig där ett tag :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: