2015-11-21
 22:33:43

Lördag... inte söndag :)

 
 
Jag hittade lite gamla bilder från Gamla Grängesberg när jag kollade igenom mina fotomappar :)
© Soffiloffis
 
 
Det är lördag, och vi har bara varit hemma.
Eller Daniel åkte hem till trisse och skruvade loss lite grejer från saaben som ska skrotas. Jag o barnen gick iväg till affären två vändor. Det man inte har i huvvet får man ha i benen...
 
Nu på kvällen var jag helt säker på att det var söndag, så när klockan slog om till 21 tänkte jag att "yes, nu kan jag gå in på svt.se o kolla på Bron", men väl där stod det att det inte skulle sändas förrän imorron. Så jag satt o svor till Daniel över att dom hade bytt ut Bron mot nåt annat skitprogram... då påminde han mej om att det ju faktiskt är lördag idag så jag kunde pusta ut ;)
 
Barnen ligger o sover sen länge och Daniel ligger i sängen o kollar på teve. Jag funderar på o göra honom sällskap tillsammans med mitt korsord :)
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: