2016-02-29
 08:39:19

Mondag morning...

 
 
Jag har precis lämnat barnen på dagis och i skolan. Och nu har jag kommit till jobbet. Få se om studioprylarna kommer idag då? Håller tummarna för det!
 
Daniel gick o la sej direkt när han kom hem imorse, men när jag hade lämnat barnen hörde jag att hans telefon ringde flera gånger. Tillslut svarade han, då var det nån som skulle komma o lämna ett paket vid dörren så han gick upp o satte sej och väntade. Och nu när jag gick till jobbet såg jag att det kom en minibuss och skrev det i ett sms till honom... trodde jag. Jag råkade skicka det till Mia haha, så hon svarade och undrade om inte det där smset hade kommit lite fel :P  Lite pinsamt så här tidigt på morgonen!
 
Nu är det iaf bestämt att jag och Mia ska träffas på fredag :)
Det blir kul! Har inte träffat henne sedan Grängesbergs marknad i september!
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: