2016-07-08
 08:03:41

Panikslagen tupp klockan 7 på morgonen...

 
Åh vad trött jag är!
Jag gick in o la mej vid 12-tiden inatt men kunde inte sova hur jag än låg så tillslut gick jag upp, Daniel kom också upp efter en liten stund. Vid fyra gav jag upp o gick in o la mej igen och somnade som en stock :)
 
Sen när larmet ringde kunde jag inte stänga av det! Hur jag än gjorde på telefonen så fick jag inte fram menyn så jag kunde ta bort det... kul för grannarna o höra en panikslagen tupp gala klockan sju på morgonen hur länge som helst, för jag antar att det hörs upp till dom =/
 
Nu är jag iaf vaken, halvt som halvt, och ska strax gå till jobbet :)
Sista dagen nurå, sen blir det semester... härligt!
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: