2016-09-26
 08:33:00

Måndag morgon :)

Utsikt mot Piren...
© Soffiloffis
 
Irritationen bara växer, inte blir det bättre av att jag sov mindre än 4 timmar inatt heller... =/
Jag låg och grubblade över en massa skit som jag egentligen inte borde bry mig om. Men när en person insinuerar om att jag skulle vara en tjuv så blir jag förbannad :(
Var i helvete får människan allt ifrån?!
Nu har jag tagit hit de saker som jag har lånat och kommer aldrig mer låna med något hem igen, varken kamera eller studioutrustning, inte om det ska så :(
 
Snart är det möte iallafall och sen fika. Chefen skulle komma hit med en ny person som eventuellt ska börja jobba hos oss. Få se vad det är för filur då :)
 
På fredag ska vi ha en personaldag, då ska vi åka till Disponentparken o kika runt lite, och sen till GoCartbanan o käka god mat :)
Efter det blir det trekamp, det blir nog kul!

Men skriver mer senare
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: