2016-09-20
 22:08:00

Seg tisdag...

© Soffiloffis
 
 
Det var en riktigt seg dag på jobbet idag, jag kände mig inte på topp om man säger så :P Jag var fortfarande totalt slut efter gårdagens lasarettbesök haha
Men nu är jag äntligen hemma sedan en massa timmar tillbaks...
Daniel hade hämtat barnen i skolan när jag slutade så Pontus o Isabelle var ute o lekte, dom kom o kramades lite innan dom sprang iväg o lekte vidare.
 
Nu ligger alla små o sover och Daniel åkte nyss iväg till jobbet.
Det blir snart läggdags för mej med, sen hoppas jag på o vara piggare imorron :)
 
Kram


Jessica
PUBLICERAT: 2016-09-20, 22:15:24 | URL: http://nouw.com/jessicasjosten

Jättefin bild!

Svar: Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: