2017-04-10
 11:24:17

Måndag morgon

© Soffiloffis
 
I lördags ringde mamma när hon o Hans var på väg hem från min morbror, så då blev det bestämt att barnen skulle följa med dom hem o sova kvar till söndagen. Pontus var helt bestämd först att han inte skulle följa med, men sen när vi kom ut så ändrade han sig och följde med ändå.
Så på kvällen åkte jag och Daniel iväg med bilen en sväng, vi åkte runt i Ludvika och skogarna runt Saxdalen :) 
 
Igår hämtade jag barnen på eftermiddan, sen gick tjejerna ut o lekte lite och var väl ute till 19 ungefär, och så åt vi innan det blev läggdags för dom. 
Efter det började jag kolla på en serie som mamma tipsade om igår när vi var där. Poldark hette den o var så himla bra. Jag har sett fem avsnitt av säsong 1. 
 
Men nu är jag på jobbet och har nyss haft utvecklingssamtal med chefen. 
Jag hade tänkt gå ut o fota blommor idag, men det regnar just nu så jag får väl göra det en annan dag då. 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: