2017-11-28
 13:09:00

Pinsamt...

 
 
Usch vad pinsamt, jag gick nyss till affären o skulle köpa nåt o äta på lunchen. Sen när jag kom fram till kassan upptäckte jag att kortet inte låg i plånboken. Så då var det bara o säga till kassörskan vad som hade hänt, gå tillbaks med alla varor och skämmas lite...
Får äta när jag kommer hem då.
 
Det blev inget tomtefotograferande idag ändå, för när vi kom upp till studion hade ett av ljusen gått av och vägrade stå ordentligt i ljusstaken. Så jag lär köpa lite nya stearinljus innan det funkar.
 
Men annars har jag försökt visa Viktoria o Thomas hur man ställer in olika saker på systemkameran. Slutartid, bländare och ISO bland annat. Förhoppningsvis fick dom ut nånting av det o kan testa lite själva :)
 
 
 
 
© Soffiloffis
 


mammatillmirakel.blogg.se
PUBLICERAT: 2017-11-28, 18:05:20 | URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Usch vad jobbigt, det händer nog någon gång i allas liv :) Kram

Svar: Ja det har du nog rätt i :) Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: