2017-11-16
 21:26:42

Torsdag :D

 
 
 
 
 
Idag, precis innan jag skulle gå hem från jobbet, kom Per-Ragnar med studiogrejerna han hade beställt :D
Så nu kan jag äntligen börja experimentera mer med ljuset.
Shit vad kul det ska bli!!!
 
Sen när jag kom hem hade Daniel köpt en ny mobiltelefon till mig :D
Min gamla har ju krånglat massor på senaste tiden, jag har inte kunnat ladda ner appar på evigheter, den drog ur batteriet på en fiskvart och ibland har jag inte kunnat använda knappsatsen när jag har ringt vårdcentralen o sånt. Det var verkligen välbehövligt och jag är såå glad! :)
 
Så nu på eftermiddan har jag laddat ner lite appar :)
DuoLingo för o lära mej spanska, ljusmätare till studion och lite fotoredigeringsappar... 
 
Barnen följde med kompisar hem när dom slutade skolan, så runt 18 hämtade vi dom.
Julia hade ont i huvudet o mådde illa så hon hade legat o vilat hemma hos Melynn, tråkigt att det blev så när dom äntligen kunde leka igen. Hoppas hon kommer må bättre imorron!
Nu ligger dom o sover alla tre iallafall.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: