2018-05-29
 07:59:00

Tisdag...

 © Soffiloffis
 
 
Igår kväll när jag satt och lyssnade på musik kom det upp nån ruta på Battlenet, då hade jag blivit utloggad därifrån och eftersom barnen har tagit bort min authenticator från telefonen så kunde jag inte logga in igen. Så då fick jag skicka bevis på att jag var jag o chatta med någon person som fixade allt. Skönt att dom är så snabba med o lösa saker hos Blizzard :)
 
Annars hände inte så mycket igår, vi var mest hemma o tog det lugnt. Tog en sväng in till stan lite snabbt bara.
Idag ska Julia till Falun o lämna prover så Daniel tar med henne dit, så kan Isabelle o Pontus vara i skolan under tiden.
 
Imorron ska jag o svärmor till Örebro och gå Vårruset :)
Förra året gick vi i Falun men båda gillade Örebro bättre.
 
Snart är det möte, sen går jag ut...
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: