2018-11-16
 14:01:00

Antagligen plugg till våren

 
© Soffiloffis
 
 
 
Igår var jag på Lernia och träffade en syo från Gävle som brukar vara där en gång i månaden.
Hon tycker absolut att jag ska börja plugga till våren, bland annat för att det är nytt betygsystem så om jag ska plugga upp mina gamla betyg bör jag göra det innan juni 2020.
Så det blir nog så. Det var tydligen inte så mycket kvar att plugga upp heller :)
Och inkomsten skulle öka rejält för min del under den tiden... det är ju inte helt fel :)
 
Idag är jag hemma så jag vilade lite på förmiddan.
Efter det startade jag en diskmaskin och sen hade jag fått svar från syon på högbergsskolan, så jag ska träffa henne på måndag.
 
Barnen kom nyss hem från skolan. Isabelle har jätteont i ryggen, det knakade till när hon hoppade hopprep sa hon ='(
Hoppas det går över snart!

Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: