2019-04-11
 16:57:43

Torsdag...

© Soffiloffis
 
 
Idag har jag varit jättetrött.
Jag har ju suttit uppe sent flera nätter i rad och jobbat med epok-uppgiften till svenskan, så det är väl därför. Men nu är den iallafall inskickad... äntligen!
 
Annars hade jag en svenskalektion idag där vi gick igenom hur man gör ett referat.
Efteråt åkte jag hem och väl hemma stack Daniel till jobbet.
 
Flickorna är ute och leker och Pontus sitter o tittar på youtube.
Nästa vecka har barnen påsklov, men det har inte jag =/  Det känns som det hade varit välbehövligt just nu med alla uppgifter som måste göras.
 
Jag fick förresten veta igår att jag kommer ha två matteprov nästa vecka.
Ett på tisdag och ett på torsdag. Shit!
 
Ah
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: