2019-12-10
 17:03:05

Tisdag...

Bild från 2017
© Soffiloffis
 
 
Idag gick barnen till skolan igen efter att ha varit förkylda halva förra veckan och igår. Dom är fortfarande hostiga och snuviga men men. Hoppas det ger sig snart...
Sen när dom kom hem spelade vi lite minecraft hela familjen och nu har vi nyss ätit :)
 
Både jag o Daniel har fått jättesvårt o somna på nätterna. Eller Daniel har haft det så länge medan jag har alltid har kunnat somna direkt jag har lagt ner huvudet på kudden tidigare. Men nu ligger jag och vrider o vänder mig i flera timmar innan jag somnar. Skitjobbigt. Jag tror vi skulle behöva köpa nya sängar snart!
 
Det har snöat massor igår, mysigt :)
Hoppas det får ligga kvar den här gången bara...
 
Hörs sen
Kram
 
 


Mams
PUBLICERAT: 2019-12-10, 19:09:14

Tack för att du skriver älskar att följa bloggen.
Kram

Svar: Vad kul, tack själv för att du läser :)Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: