2019-12-12
 10:32:00

Torsdag...

Bild från förra året
© Soffiloffis
 
 
Igårkväll var vi i Cassels o tittade på luciafirande för årskurs f-3. Pontus och hans klass hade julspel och han var en herde :)  Dom var så duktiga allihop!
Efter det åkte vi hem och åt och sen var det sovdags för barnen.
 
Idag har jag försökt söka lite jobb. Jag tänkte skicka spontanansökan till några butiker, men det verkar inte gå o göra så längre. Och på jobbsökarsidorna finns det bara sjuksköterske-, lärar-, chefs- och akademiska jobb som jag inte har utbildning till. Jag blir fan galen snart! Ska det va så himla svårt o få ett jobb?!? :(  Jag har ingen lust att flytta, särskilt inte nu när Daniel får vara kvar på ABB.
 
Annars rullar dagen på som vanligt tror jag.
 
Imorron ska flickornas klass lussa i skolan och på butikerna häromkring :) Tjejerna är lite besvikna för att dom missar hemkunskapen, men förhoppningsvis får dom kul ändå.
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
 


Camilla
PUBLICERAT: 2019-12-18, 20:37:56

Går de inte att lämna ansökan bara i butik eller maila föreståndare. Både konsum å ica har ju mycket personal. Å macken? Lycka till :-)

Svar: Jo kanske, jag får prova det istället :) Tack, det verkar behövas :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: