2020-01-16
 14:21:08

Torsdag :)

Bild från i somras
© Soffiloffis
 
 
 
Imorse åkte jag med Julia till vårdcentralen och lämnade blodprov. Det gick jättebra o hon var jätteduktig :)
Sen körde jag upp henne till skolan och åkte till apoteket här i Grängesberg. Tyvärr hade dom inte min medicin inne men vilken trevlig och serviceminded apotekspersonal vi har :) Hon tänkte först beställa hem medicinen tills imorron men det gick inte då det stod "okänd leveranstid" så då kollade hon upp var det fanns att hämta i närheten :) Så jag ska försöka ta mig in till stan nån dag och hämta ut den.
 
Igår åkte Julia upp till kvarte med kompisen. Isabelle ville först också åka dit men ändrade sig sen.
Sen fick Julia skjuts hem av kompisens föräldrar, jättesnällt då jag inte har nån bil när Daniel går eftermiddag :)
 
Annars rullar veckorna på som vanligt med skola för barnen, jobbsök för mig och jobb för Daniel. Så därför har jag inte haft så mycket att skriva om på sistone :)
 
I helgen ska vi nog till Borlänge en sväng så barnen får shoppa loss för sina julklappspengar :)
 
Just nu håller jag på o viker in tvätt, det känns som ett evighetsgöra :P
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: