2020-09-25
 08:27:48

Fredag :)

 
© Soffiloffis
 
 
 
I onsdags var jag på jobbintervjun och jag tyckte det kändes bra. Vi blev o prata om allt möjligt annat också. Men vi får se hur det har gått, dom skulle ringa oavsett om jag fick jobbet eller ej.
 
Sen var vi på utvecklingssamtal med tjejerna på onsdag eftermiddag, så vi pratade lite om det som händer på snapchat och sånt. Och så fick vi lite information om Classroom som finns på deras datorer. Kul o träffa deras lärare iallafall :)
 
Nu är det fredag och barnen har gått till skolan, och jag har precis anmält mig till högskoleprovet :)
Man skulle vara ute i god tid för att få en plats, så den 25 oktober är det dags o skriva provet :) Jag tror jag måste öva lite på matten innan :P
 
Hörs sen
Kram
 
 


milla
PUBLICERAT: 2020-09-30, 19:44:39 | URL: http://nouw.com/Millasjox

Åh hoppas du får jobbet. Skroj. Skönt att de kändes bra!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: