2020-09-06
 16:53:11

Söndag :)

 
© Soffiloffis
 
 
 
Idag har jag o barnen varit hemma hos mamma o Hans och firat Pontus på 10-årsdagen :)  Vi satt ute och fikade på lagom avstånd pga corona.
Pontus fick lite choklad och lite pengar så han blev helnöjd.
Det känns så konstigt att barnen börjar bli så stora, nyss låg dom ju på en filt och sprattlade och var alldeles nyfödda! Tiden går för fort.
 
Annars har helgen sprungit iväg som vanligt. I fredags åkte tjejerna hem till Saga ganska snart efter att dom kom hem från skolan och sov över där tills igår. Jag och Pontus gjorde en tårta och så fick han öppna sina presenter :) Han fick en mobil, en datormus och lite ritgrejer av oss. Av flickorna fick han en tavla och en nattlampa :)
 
Mitt öga har börjat rinna som sjutton nu. Jag köpte en salva när jag var inne på apoteket sist och den verkar hjälpa lite men inte helt, så jag lär nog kontakta läkaren snart =/
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: