2021-07-31
 15:09:53

Lördag :)

 
 
Den senaste veckan har jag o Daniel testat betan för spelet New World och det har varit jättekul! Jag rekommenderar det starkt! Spelet släpps den 31 augusti så det känns som det kommer bli en låång väntan. Det är ett liknande spel som WoW, med både PVE och PVP. Men man kan crafta allt med en o samma gubbe, det var det bästa tycker jag. I WoW får man bara ha två crafts per gubbe. Det enda jag riktigt saknade var en minimap och klocka, hoppas det tillkommer när spelet släpps sen :)
 
Igår städade vi lite här hemma. Nu ska vi rensa ut kläder som är för små och åka iväg med dom till tippen. Och så måste vi skaffa hyllor till barnen, det behöver dom verkligen. Vi får ta en tur till IKEA sen tror jag.
 
Annars är jag jättesugen på att ta med barnen ut o fota nån dag när det är fint väder :)
Jag vill ha lite nya bilder på dom :) Och så vill jag testa nya octoboxen, och särskilt testa den utomhus, det ser så enkelt ut när andra fotografer gör det :) Som i klippet här nedan t.ex...
 
 
 
 
Men nu ska vi iväg...
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: