2021-07-26
 17:34:49

Måndag :)

När barnen var små :)
© Soffiloffis
 
 
Igår åkte vi hem till mormor o morfar och gratulerade dom på deras 23 åriga bröllopsdag och Hans på sin födelsedag :) Hans syster o hennes man var också där, kul o träffa dom, det var längesen!
 
Vi fikade o pratade lite, barnen fick hem lite spel o sånt som dom har haft där så dom blev alldeles nostalgiska :)
 
Idag på eftermiddan körde jag hem flickorna till Saga, men innan det ville dom panta lite burkar/flaskor. Och dom fick ihop några kronor :)
Sen ska dom sova kvar där tills imorron.
 
Nu ska vi hem till Ylva o kolla hennes bil. Och så svänger vi förbi vid soptippen när vi ändå ska åt det hållet.
 
Jag fick förresten hem mitt paket som jag beställde häromdagen :) Så jag ska sätta ihop det sen när vi kommer hem. En sån här blev det...
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: