2022-08-06
 19:26:20

Lördag

© Soffiloffis
 
 
Häromdagen åkte Daniel hem till Ylva, sen dagen därpå åkte vi dit igen och då följde jag med. Barnen ville stanna hemma så då fick dom göra det då :) 
 
Idag åkte Daniel och Pontus hem till Thomas för o skruva av en grej på en av hans bilar som han ska ha till Opeln. Jag o Isabelle var nyss iväg till Coop och pantade burkar, sen köpte hon lite nudlar. 
 
Annars har jag sökt Csn, skaffat användare på Högskolan Dalarnas lärplattform och lite sånt. Jag hittade även litteraturlistan och kursplanen för första kursen vi kommer läsa. 
 
På måndag börjar Daniel jobba igen och sen veckan därpå börjar barnen skolan efter sommarlovet. Sommaren har gått jättefort tycker jag!
 
Ah hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: