2022-08-14
 20:01:25

Söndag...

© Soffiloffis
 
 
Nu mår jag mycket bättre :) Skönt!
 
Igår tog hela familjen en biltur på kvällen genom skogarna o kikade lite :)
Vår lägenhet är jämt jättevarm även fast vi har fläktar igång hela dagarna så det var härligt o få lite AC...
Det var jättefin himmel när solen gick ner och lite senare kom månen fram och jag tror det är blodmåne nu för den var alldeles rödaktig.
 
I fredags fick jag nästa veckas uppgift av jobbcoachen och tydligen ska jag spela in en film där jag berättar om mig själv och om mina tidigare erfarenheter, mina intressen och sånt och låtsas att jag är med på en riktig videointervju med ett företag. Fy sjutton! Jag hatar verkligen o vara med på bild, särskilt rörlig bild... Okej att det är så i skolan sen, men det här känns ju bara värdelöst. Visst är det bra o kunna det men usch!
 
Aja, annars är det sista dagen på barnens sommarlov imorron. 
Sommaren har verkligen gått jättefort!
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: