2022-01-18
 16:10:23

Tisdag :)

Gammal bild på Julia :)
© Soffiloffis
 
 
Igår fick jag hem mitt betyg i matten :)
Så himla skönt att vara klar med den kursen o slippa tänka på det nåt mer!
Jag tänkte skicka in mina betyg till antagning.se igår men det kan man tydligen inte göra förrän man söker en kurs på högskolan, så jag får vänta med det tills ansökningsperioden öppnar då :)
 
Annars hade jag jättesvårt att somna inatt, det gick verkligen inte hur jag än försökte. Jag var nära o somna en gång men då blev det nåt högt tjut i öronen så jag vaknade till med ett ryck o sen låg jag och vred o vände mig tills Daniel klev upp. Så på förmiddan när barnen hade gått till skolan la jag mig o vilade en stund.
Jag hade jättelätt o somna förr, då kunde jag bara lägga ner huvudet på kudden o börja snarka men nu tar det oftast flera timmar, så himla drygt, fattar inte vad som har hänt :/
 
Sen när jag vaknade ringde jag o bokade tid för glukosbelastning på Julia också, så på fredag ska vi in till stan o göra det. Hoppas det ser bättre ut den här gången!
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: