2022-01-11
 13:07:37

Tisdag :)

© Soffiloffis
 
 
 
Idag är det sista dagen på jullovet för barnen...
Imorron börjar skolan för dom igen!
 
Jag anmälde mig till högskoleprovet för en stund sen. Det är två provtillfällen i år (i vanliga fall är det bara ett tillfälle) så om ungefär en vecka skulle jag få veta vilket provdatum jag ska skriva det. Antingen den 12 mars eller den 7 maj.
 
Annars händer väl inte så mycket.
Imorron ska jag och Daniel ta blodprov för o se var flickornas njursjukdom kommer ifrån. Den är tydligen genetisk så den kommer från nån av oss. Sen ska vi försöka prata med dom när vi ändå är där och fråga om glukosbelastnings-tid till Julia.
 
Och så måste jag försöka åka in till skolan och få ut mitt betyg i matte 2 nån dag också. Jag hade för mig att det skickades hem men det har inte kommit än så...
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: