2022-07-25
 19:59:26

Måndag :)

Grattis Hans på födelsedagen och grattis på er bröllopsdag :)
 
 
Idag hade jag föreläsning med Clockwork på eftermiddagen. Jag hittade inte mailet med länken först, jag letade igenom inkorgen, både "prioriterad" och "övrig", kollade även i skräpposten men mailet fanns ingenstans. I vanliga fall brukar dom skicka ut det fredagen innan så jag tyckte det var konstigt att det inte hade kommit än. Och klockan tickade så föreläsningen skulle ju börja snart, lite stressande... 
Till slut hittade jag mailet i skräpposten, som jag hade kollat igenom flera gånger utan att se det... Gaah!
 
Efter föreläsningen åkte vi in till stan och kikade på Elgiganten, där hittade vi en present till Hans så den köpte vi :) 
Sen kom vi på att vi behövde slå in den så vi gick in på Biltema o köpte tejp, sen blev det Dollar för o hitta inslagspapper. Efter mycket om o men så blev paketet inslaget iaf så då åkte vi hem till mamma och Hans :)  Dom bjöd på tårta, kakor, glass och jordgubbar o massor med gott, sen pratade vi lite :)
 
Nu kom vi nyss hem. 
Imorron har jag telefonmöte på förmiddagen med min jobbcoach.
 
Just ja när vi var utanför Dollar ringde ett företag upp som jag har sökt jobb hos och ställde lite frågor, och det verkade nästan som hon ville att jag skulle komma och jobba extra under studierna. Vi får se om det går och hur det blir :)
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: